Cu două magazine și la Târgoviște: Un cunoscut retailer lărgește gama produselor cu specific românesc

159
https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography

Aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, după Kaufland și Carrefour, Lidl – ce face parte din același grup cu Kaufland – schimbă strategia de marketing și anunță o campanie mai agresivă, însă în beneficiul clienților români.

Astfel, Lidl anunță că, de săptămâna viitoare, mai exact din 14 septembrie, magazinele din toată țara vor comercializa o nouă serie de produse românești, în cadrul gamei ”Cămara noastră”, ce vor putea fi achiziționate la prețuri avantajoase.

”Delicatese românești, bunătăți în stil balcanic, articole pentru birou sau piese de decor minimalist sunt doar câteva dintre surprizele care te așteaptă!”, anunță Lidl și pe pagina de facebook, cu referire iată la delicatese autohtone.

Potrivit playtech,ro, ”vasta majoritate dintre produse sunt complet noi și te așteaptă la rafturi de pe data de 14 septembrie. Ideea supermarket-urilor vine ca urmare a dorințelor clienților lor, acestea fiind fabricate la noi în țară și chiar și în baza unor rețete vechi”.