Târgoviște: Plata cu PET-ul sau cum poți și recicla, și primi fructe și legume

112

”Punem preț pe plastic” – o campanie inedita în România, ce va avea loc și la Târgoviște!

Începând de astăzi, 13 septembrie, până pe 12 decembrie, 20 de hypermarket-uri Carrefour din 19 orașe vor desfășura campania Plata cu PET.

Clienții vor putea să cumpere fructe și legume de la producători locali la prețul de 1 PET bucata.

În plus, pentru fiecare recipient rPET Dorna, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, vor primi o cantitate dublă de fructe și legume.

Inițiativa, cu scop final protejarea mediului și reducerea materialelor din plastic, este și o metodă de susținere a fermierilor locali.

Cele 20 de hipermarketuri în care se va desfășura campania sunt următoarele: Baia Mare, Bârlad, Brașov-Calea București, București Orhideea, București-Vulcan, Buzău, Cluj, Constanța, Drobeta-Turnu Severin, Galați, Iași Era, Oradea Era, Piatra Neamț, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște și Timișoara.

Cele 20 de magazine amintite nu vor desfășura campania simultan, ci pe parcursul celor trei luni, magazinele Carrefour din orașele amintite mai sus vor rezerva campaniei o anumită săptămână.

Datele exacte de prezență în fiecare oraș vor fi decise și anunțate în timp util pe site-ul oficial al companiei, www.carrefour.ro.

Cei dintâi care vor putea beneficia de acest program vor fi clienții Carrefour din Târgoviște și Timișoara, în perioada 13-19 septembrie.

Clienții magazinului din reședința județului Dâmbovița pot duce PET-urile la stația de colectare din hipermarketul Carrefour aflat pe strada Regele Ferdinand, numărul 6.

Pentru restul orașelor calendarul se va actualiza ulterior.

Aflată la a treia ediție, Plata cu PET este o inițiativă Carrefour România parte din programul Punem Preț Pe Plastic, derulată anul acesta în parteneriat cu Coca-Cola HBC ROM NIA @DupăNoi și cu susținerea Green Point Management, Green PC Ambalaje, Recycle International și Financiar Recycling.

În primele două ediții s-au colectat peste 347 000 de PET-uri, în schimbul cărora clienții au primit peste 92 de tone de fructe și legume românești în 14 hipermarketuri.